dijous, 22 d’octubre del 2009

Jornada Cupatges

El passat dilluns 19 d'octubre es van fer unes jornades organitzades per la revista cupatges que va aplegar tots els actors del sector (productors, distribuidors i botiga especialitzada). La jornada es va desenvolupar amb unes ponències sobre l'anàlisi del consumidor i sobre la comercialitzacio associada, finalitzant per una taula rodona.

La veritat és que no es descobreix la sopa d'all però si que creen una consciència col·lectiva sobre uns temes en concret....i d'això si que en cal ja que la botiga especialitzada està molt atomitzada i actua de forma anàrquica.

Respecte aquest tema es va produir una intervenció interessant del Toni Falgueras, del Geller de Gelida, posant com a exemple la festa de la setamana del cava de Sant Sadurní d'Anoia. Comentava que en comptes de fer la festa a la plaça de la vil·la d'aquesta població caldria que totes les botigues fessin una acció conjunta de promoció del cava durant una setmana amb tastos gratuïts, exposicions, etc... així tots els mitjans de comunicació anirien plens d'aquest fet i ajudarien a promocionar el producte local.

Instantània de la taula rodona...

Per cert, al anar a les jornades he fet campana del meu primer dia del curs de sommelier...ai, ai, ai!!! (això em recorda vells temps...)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada