dissabte, 24 d’octubre del 2009

Fer fi 58:52!!!

Després de molt de temps sense fer res el mes de Juliol em vaig posar a córrer per fer exercici. Com que no sé fer-ne sense cap objectiu clar em vaig proposar tenir-ne un....i se'm va ocórrer que la marató seria perfecte! "ahí es nà".
Vaig començar fent 6km per la zona del Fòrum des de el Poblenou i un mes i mig més tard vaig saltar als 11km per així fer sortides d'1h "+ o -". Fins ara havia estat evolucionant dels 1:04:30 als 1:00:45 però feia un mes que no millorava i la barrera psicològica de l'hora em tenia obsessionat. Això tenint present que ha de ser un ritme d'entrenament i no haig d'anar ofegat tota la estona.
A la sortida d'aquest matí a les 8:15h m'he trobat fort i he anat lleuger durant tot el recorregut i he fet les sèries amb molta agilitat. Com sempre he agafat un ritme creixent amb 3 sèries i un últim kilòmetre amb força....i per fi he baixat de l'hora!!! He fet, per tant, un ritme mig de 5:21 i estic molt content.
Ara cal consolidar-ho i estar llest per l'1 de Novembre que serà el primer dia del planning de preparació per a la marató! Yuhuuu!
El meu recorregut (em reconeixereu perque vaig lligat al meu gos amb una corretja vermella...)

1 comentari:

  1. Ja veuràs com després d'un o dos mesos d'entrenaments aquesta entrada, o millor dit aquests temps, et semblaran ridículs... la millora serà evident.
    Per cert està molt bé que facis un bloc, així te'n recordaràs del què fas.

    ResponElimina