dimecres, 10 de març del 2010

CERVESA & ESPORT ??!!!

Tinc un dubte important... la cervesa combina amb l'esport? Hi ha algun element nutritiu o vasodilatador a tenir en compte?
Ho comento perquè a l'arribada de la Marató de Barcelona vaig veure un noi jove, diria que anglès (o similar) que es prenia una cervesa com si fos un Powerade....vaig quedar flipat! No és que hagi llegit gaire sobre alimentació però no em sembla haver vist cap comentari positiu al respecte.
M'havia quedat amb la idea que el tio era un malalt i que el fred del nord el tenia afectat....fins que xafardejant la web de l'ironman Marcel Zamora he vist una foto on surt prenent una cervesa després de guanyar l'Ironman de Niça el 2008.

http://www.marcelzamora.com/galeria1.html

Potser és simplement un tema publicitari però m'he quedat una mica desquadrat. Algú em podria treure d'aquesta perplexitat?
Gràcies!

2 comentaris:

  1. A veure... jo no sóc dietista però diria que no és la millor combinació perquè amb el cansament l'alcohol et pot matar del tot :-) Creu-me David si "bebes no corras".

    Per cert ja posats seria millor beure vi, sempre ens sortira més baratillo.

    ResponElimina
  2. Sempre! Sense abusar ... serveix per recuperar.

    ResponElimina