dilluns, 10 de gener del 2011

Canicross 2 Turons


Tornem-hi!! Amb el nou any m'he proposat renovar el meu compromís amb el meu propi bloc (al mateix temps que n'he creat un altre amb la meva dona, http://lluitadefogons.blogspot.com

Començo amb el meu desig de poder fer el meu primer Canicros el diumenge dia 16. L'any passat vaig fer tot l'entrenament de la Marató de Barcelona amb el meu gos Pinyol. El fer la Canicros és reconèixer-li el mèrit de córrer i poder compartir els èxits de la competició amb ell. A part, podrà gaudir de la natura i alliberar-se de l'asfalt que acostuma a trepitjar...

La cursa és la Canicross dels 2 Turons de Moià http://www.rivendelmoia.net/canicros_moia/cursa_canicros_moia.htm"

Problema!! M'he decidit massa tard a participar-hi ja que amb els horaris de la botiga no estava segur de fer-la i ja han tancat els plaç d'inscripció per internet. Es pot inscriure el mateix dia de la cursa entre les 7:30h i 8:00h del matí!!! En tot cas trucaré per confirmar que encara repartiran dorsals...sinó quina "faena"!!

En la foto em podeu veure entrenant amb el Pinyol. Avui tocava sortida llarga de 105min per preparar la Marató de BCN d'aquest any.

2 comentaris:

  1. Primer de tot felicitar-te per reactivar el teu blog i per la creació del nou. Estaré molt pendent de la lluita entre fogons ;)
    Molts ànims per la primera canicross. A veure com es comporta el Pinyol amb els altres gossos!

    ResponElimina
  2. Gràcies! Demà diumenge serà el dia del debut...a veure com va. A part, com que no estic inscrit em presento a pelo a les 7:30h a Moià. Si no m'accepten serà una bona put...!!

    ResponElimina