diumenge, 16 de gener del 2011

Crònica Canicross: LOST


Jo em vento de ser una persona amb molt bon sentit de l'orientació però només puc dir que no tinc ni idea de quin recorregut exacte he fet a la Canicross de Moià. Només puc dir que si el recorregut es diu Els 2 turons jo n'he fet 3....i si eren 10,7km jo en dec haver fet uns 16km...total temps invertit 1:35:00 aprox. (ja que amb l'atavalamenta dels gossos a l'inici m'he oblidat de posar el cronòmetre en marxa). Cal dir que ens hem equivocat dos, ja que anava darrere d'un noi que ha fet el mateix que jo.

Puc dir que he competit contra un sol participant...En total devia haver-hi uns 30 o 40 inscrits però tothom a sortit "follat" i ja a la sortida de Moià ja no veia a ningú per davant (per darrere calculo que tenia unes 5 persones).

Culpa meva? Ni idea però cal dir que algun altra participant s'ha equivocat (aquest fent el recorregut mes curt i guanyant (fins veure l'error) la cursa. Amb tot això m'atreveixo a afirmar que la senyalització era deficient i ningú dels controls em sabia dir si anava bé. Jo, ja cap als inicis del recorregut, he vist que alguna cosa no anava bé i preguntava a la gent si anava per bon camí.

A més de la cursa del Canicross hi havia una marxa a peu, una cursa júnior i alguna més cosa que feia que hi havia diversos colors i signes quilomètrics diferents...segur que ha ajudat a confondre'ns. Ni quan he passat per l'avituallament al cap 1h de cursa m'han dit res...

En quant al recorregut (a part de l'esforç extra) cal dir que és amb força desnivell i molt exigent si vols anar ràpid ja que hi ha poc tram en camins i molt entre arbres i en passos estrets on és fàcil entrebancar-te o trepitjar el teu gos. Si algú pensa fer alguna Canicross per primera vegada no aconsello fer aquesta ja que té un grau de dificultat superior a begginer....i jo que vinc de l'asfalt al 100%!!

L'Irene amb els nervis veient que no venia ja no ha pensat en fer-me una foto a l'arribar o sigui que poso una d'abans de la sortida amb el nostre bon amic Jorge que ens ha fet companyia i s'ha llevat a les 6am com nosaltres!!

4 comentaris:

  1. Suposo que ells pensaran que sóc un pixapins que necessita semàfors a la muntanya que m'indiquin el camí.
    :-))

    ResponElimina
  2. Ei,

    Has recuperat el bloc... tres comentaris, un per entrada.
    Entrenament pinyol: Tens un gos que t'aguanta 105 minuts? això s'ha d'aprofitar
    Males sensacions: Tens temps encara per tenir dies de tot
    Canicross: Si una cursa està ben organitzada, no et perds, en tot cas ja quedarem per entrenar plegats, quan pugui...
    PD: Et torno a posar en la meva llista de blocs ACTALITZATS!

    ResponElimina
  3. Gràcies pels comentaris Pau. Tenia ganes de tornar a escriure. T'ajuda a gaudir més el dia a dia ja que et fa estar més pendent de tot el que t'envolta.

    En quant al Pinyol la veritat és que està fet un "toro". No fa la sensació de defallir en cap moment. L'únic és que noto que quan pugi de ritme començarà a patir...per ara no cal que s'amoini.

    ResponElimina