dilluns, 24 de gener del 2011

Arriba la Mitja de Barcelona 2011



Tinc moltes ganes de "pujar-me" a la mitja de Barcelona per veure en quin punt estic respecte l'any passat. Em sento bé però em falta potència, tinc tendència a notar les cames cansades i em falta aguantar ritmes alts de pulsacions. És un reflex que aquest any no estic fent correctament les sèries i ho estic pagant. Ho haig de corretgir d'ara fins la marató si vull millorar.

Preveig que la mitja serà una confirmació d'aquestes sensacions i un avís per canviar el xip en els entrenaments. En tot cas m'ho prenc com una diversió, cosa que m'ajudarà a no tenir problemes de "coco" i per tant que només l'aspecte físic sigui el meu limitant.

Resultat del 2010 - 00:54:17

Ara que hi penso, porto més tirades llargues aquest any que el passat...potser compensa el fet que no he treballat les sèries...algú em sap dir si té alguna base el que dic?

3 comentaris:

  1. Hola,

    Crec que et falta un 1 al temps de la mitja.

    Té tota la base el què dius. A nivell general et diria que estàs fent més kms escombraria, que són els de rodar per rodar, acumular kms amb o sense qualitat. Això potser ho notes a la mitja, però no pateixis ja que aquest tipus d'entrenament no serveix per millorar marca, però si per aguantar més en llarga distància i per tant en una marató pots aconseguir millors resultats amb aquest tipus d'entrenament (recorda que en molts casos que en la marató el què s'ha d'aconseguir és defallir el més tard possible).

    Pensa també que aquest any la Mitja cau dues setmanes abans, per tant per lògica, Y CIHERÈNCIA D'ENTRENAMENT, hauries d'estar una mica pitjor.

    Ànims!

    ResponElimina
  2. Corretgeixo....el meu temps del 2010 - 01:51:52

    ResponElimina
  3. David, encara no sé si faré la mitja. Al final no he pogut cancel·lar la inscripció. Si la lesió m'ho permet, ens veiem diumenge.

    Ànims amb l'entrenament!

    ResponElimina