dijous, 18 de febrer del 2010

ADIDAS RESPONSE CUSHION 18


Ja tinc calçat nou! Tenint la opció d'anar a un Decathlon (que em va millor en quant a horaris), he preferit anar a una botiga especialitzada com la Bikila ja que de fet m'estic comprant per primera vegada unes bones vambes per a objectius seriosos.
Necessitava una vamba que fos neutre en la trepitjada i més aviat estreta. Al mateix temps no estic per gastar-me una "pasta" i per tant havia de servir tant per entrenament com per cursa.
M'ha agradat la sensació de la petjada ja que té una amortiguació força present però alhora no perds el contacte amb el terra.
De fet encara les haig de provar, per tant espero que les bones sensacions que tenia a la botiga es confirmin.
L'única diferència amb la foto és que les meves son vermelles (més agressives! Je, je!)

1 comentari:

  1. Ara volarás!!! Toca fer km amb elles, a veure si pots fer uns 100 abans de la marató

    ResponElimina