divendres, 5 de febrer del 2010

Nadal i "Kit Kat"

Està clar que tenir una botiga de vins i que sigui Nadal significa feina.....n'hi ha que la gestionen bé i n'hi ha que no tant. Jo sóc dels segons. L'estres m'aclapara fàcilment i fa que només em pugui concentrar en un tema, la resta queda en el desordre.
Com podeu imaginar em vaig concentrar en la botiga i les sortides de córrer van quedar aparcades. Això a estat així durant 2 mesos. Fent un repàs, he estat corrents des de l'inici del mes de Juny fins a finals de Novembre, parat el Desembre i Gener i ara al Febrer he reprès el ritme.
Curiosament hem sento força bé tot i que noto que flaquejo en els últims quilòmetres. Suposo que m'ajuda el fet que m'he aprimat 2kg tot i les festes.
Ara cal concentrar-se al màxim per treure profit del poc temps que queda pels propers reptes. El diumenge de la setmana que vé faig la Mitja de Barcelona i serà on decidiré si continuo amb la idea de fer la Marató (estic pirat!)

2 comentaris:

  1. Jo per la Mitja crec que arribes bé, per la marató tot és entrenar en sèrio durant un mes.
    Ànims

    ResponElimina
  2. Està clar que la idea de fer la Marató no és gaire sensata però "hay que pensar en grande"...

    ResponElimina