diumenge, 7 de febrer del 2010

Me gusta que los planes salgan bien!!


Objectiu aconseguit! He fet els 20km que m'havia proposat i realment m'he sentit molt còmode. Com comentava en l'anterior "post" volia fer-ho a un ritme tranquil, sense forçar. Puc dir que m'he trobat molt bé de cap i del cor, m'han fallat les cames en el sentit que no estan prou rodades i a partir dels 15km he notat que no podia forçar per no arriscar una lesió muscular. El meu ritme cardíac ha oscil·lat entre els 160ppm els 10 primers km a 170ppm els següents 10km. Això realment per a mi és molt poc ja que quan faig sortides de 10km fent sèries pujo ràpid als 180-185ppm.
Els meus temps amb 3 parcials que he retingut:

- 4200m en 26:30, ritme de 6:19
-10620m en 1:03:00, ritme de 5:56
-5180m en 29:30, ritme de 5:42

Temps total 1:59:00 (i sense trampes, eh!)

O sigui que estic molt content d'haver baixat de les 2h ja que havia estimat fer-ho entre 2h02' i 2h05'.
Penso que de cara a la Mitja de Barcelona si puc reforçar una mica les cames puc baixar una mica aquests temps tot i que està clar que hi haurà més desnivell i això em penalitzarà.
Em quedo però amb la meva alegria d'haver acomplert un petit repte esperant-ne de futurs...

2 comentaris:

  1. Ànim wapo!!! A la Mijta de BCN t'estará animant i esperant per la foto a la meta.

    ResponElimina
  2. Gràcies per avisar-me ja que puc arribar amb una cara ben "guapa"...si cal afluixaré cap al final per poder somriure a la càmara!

    ResponElimina