dissabte, 6 de febrer del 2010

Els meus primers 20km!!


Em sento com un corredor verge a punt per fer l'acte! Je!
Demà diumenge a primera hora sortiré a fer un entrenament (seguint les instruccions del Pau www.ironpanic.com). Com sempre vaig precipitat ja que la mitja de la setmana que ve m'obliga a forçar una mica i demà em toca fer 20km. Els afrontaré suaus i si veig que vaig prou bé potser em provo una mica a partir dels 15km.
Tinc una arma secreta per fer-ho...l'Irene i el Pinyol (els meus dos amores!) m'acompanyaran. La Irene en bici ("bicing") i el Pinyol...a 4 potes, quin remei!
Us mostro el trajecte que he planificat. És fàcil al ser tot plà i tranquil sense semàfors que em trenquin el ritme.
Surto del carrer Llacuna amb LLull i agafo tot el passeig fins a l'Hotel Wela del Port de Barcelona. Allà giro i vaig fins al Fòrum on vorejo la part del port nàutic i després torno enrere per baixar cap a la "platja" artificial. De la platja torno enrere fins a l'Hospital del Mar i seguit cap a casa pujant per la Rambla del Poblenou.
Us recomano que vingueu per aquí per córrer, us sentireu fòra de Barcelona, al límit entre el mar i la terra....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada