diumenge, 14 de febrer del 2010

Mitja de Barcelona 2010

Finalment he acabat la primera mitja. Les sensacions han estat molt bones des de el principi. Cal dir que ahir vaig sopar massa i juntament amb el fet que he tingut massa calor aquesta nit, no les tenia totes avui. He dormit malament i m'ha costat digerir el sopar...M'he llevat a les 6:45h per pendre un suc de taronja i una torrada amb melmelada i...m'he tornat a posar al llit!! Je! A les 7:45h m'he tornat a llevar i ja me preparat per la mitja. He arribat cap a les 8:30h i he estat escalfant pel Parc de la Ciutadella.

Feia fred i nevava però de seguida m'he sentit bé, només una mica de molèsties al genoll dret, però res important. Patia pel fred que no m'afectes la respiració però els dubtes s'han esvaït a la sortida mateixa. He agafat un bon ritme ja al principi, diria que al voltant de 5:40 i he pujat sense problemes la Via Laietana i el Paral·lel. La diagonal no se m'ha fet gens pesada i la prova és que els primers 10km els he fet a ritme de 5:26.

Quedava oberta la opció que hagués començat massa fort i ho pagués en el segon tram. Però no ha estat així. A l'avituallament dels 15km he vist un corredor que recollia un isostar del terra ja que no en quedaven més i jo he fet el mateix. Realment anava millor que l'aigua ja que estava massa freda i no em sentia bé.

A partir dels 15km, estava en plena forma (175ppm) he apretat fins a l'arribada amb un ritme sostingut (181ppm), sense cremar-me. Aquests 11km els he fet a un ritme de 5:13.

Els meus resultats (la posició final, % sobre el total de particip., dorsal, temps total, t/km, t als 10km i als 15km)
Cal dir que en el pas pels primers 10km anava el 3199 pel que es confirma la meva sensació que durant el segon tram només anava passant gent i no al l'inrevés!!

2 comentaris:

  1. Molt bé, gran debut tot i no haver entrenat massa per la llarga distància

    ResponElimina
  2. La veritat és que estic molt content. És cert que em falten quilòmetres a les cames i ho noto muscularment però penso que estic prou bé a nivell cardio a pesar del "parón" en els entrenaments.

    ResponElimina